Idzie nowe na wiosnę. Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie odświeżył swoje logo i zmienił szatę graficzną strony internetowej. Jak wam się podoba? Jest lepiej?
Nową stronę Miejskiego Ośrodka Kultury w pełnej krasie możecie podziwiać od poniedziałku (21 marca). Na wiosnę jest więcej luzu i nowoczesności. Zmieniły się nie tylko szata graficzna i logo jednej z najważniejszych instytucji kulturalnych w Olsztynie. Na wiosnę zmienia się również filozofia działania.
Otwartość, nowoczesność, tworzenie więzi, przyjaźń z odbiorcą i uczestnikiem kultury — to najważniejsze cechy owej przemiany. Ma być trendy i "na czasie", z szacunkiem do różnych grup, współpraca ma się zaś opierać na zaufaniu.
MOK stawia wiosną na całoroczne programy, nie na pojedyncze wydarzenia. — Chcemy, by ludzie włączyli się w kulturę — tłumaczy Agnieszka Kołodyńska. — To tłumaczy m.in. nowe logo, przypominające piktogram włącznika. Chcemy działać w rocznych programach, które będą dotyczyć poszczególnych dziedzin kultury.
Łącznie na ofertę kulturalną ma się składać działalność w dziewięciu obszarach. To Spichlerz Piastowska 13, Przyszłość Jest Teraz, Akademia Dźwięku, #bluesolsztyn, Rozrywka, Akademia Żywego Teatru, Lokalne Pracownie Kultury, Żywe centrum oraz Centrum Sztuk Wizualnych.
Jednoznacznie identyfikowany z naszym miastem jest blues. Dlatego to wszystko, co dzieje się wokół tego gatunku ma swój osobny program.
Dużym i ważnym elementem jest program "Rozrywka". W nim zawarte są popularne wydarzenia, m.in. koncerty, występy kabaretowe. Jednym z jego elementów będzie Olsztyńskie Lato Artystyczne.
— Nie skupiamy tylko na czasie wakacyjnym — zapewnia koordynujący ten program Piotr Bierżyński. — Chcemy, żeby program też istniał w tzw. sezonie kameralnym. Planujemy pojedyncze koncerty, ale i festiwale. W tym roku będzie można zobaczyć i usłyszeć m.in. SBB, Tomasza Lipińskiego, The Gate albo kabaret Neonówkę.
Jednocześnie uruchomione zostanie Olsztyńskie Obserwatorium Kultury. Będzie analizować kulturalne życie miasta. Przestrzeniami, z których ma w głównej mierze czerpać, to Spichlerz Piastowska 13 oraz Lokalne Pracownie Kultury.
Poniżej >> Włącz się na wiosnę. Nowe logo MOK!
Komentarze (2) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez
Bunio #1959562 | 83.6.*.* 22 mar 2016 13:18
Przecież takie logo jest na każdym sprzęcie RTV. Ciekawe ile wzięła firma za jego "stworzenie". Obstawiam, że ok 15-tyś zł.
Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! odpowiedz na ten komentarz
MARVIN #1959553 | 213.73.*.* 22 mar 2016 13:01
czarne logo?!!!!! ludzie! masakra! czarne??? czarne to: zakonczenie. a nie "otwarcie"!!!
! odpowiedz na ten komentarz