– Kobiety wolą nie wiedzieć o chorobie, odsuwają tę myśl od siebie, a kiedy pojawiają się u lekarza, rak jest często już w zaawansowanym stopniu – mówi Krystyna Wechmann, prezes Federacji Stowarzyszeń "Amazonki". Dyskusję o raku zainicjował najnowszy film "Mama" z Penélope Cruz w roli głównej.
Kampania "Zdrowy Nawyk, Zdrowe Piersi" ma zachęcić kobiety do mammografii i profilaktyki. – Akcja prowadzona jest w gabinetach medycyny kosmetycznej i spa, gdzie kobiety kobietom przypominają o badaniach – wyjaśnia Joanna Kostrzewska, ambasadorka marki RevitaLash w Polsce, pomysłodawczyni akcji.
– Musimy pamiętać o sobie. Jeśli my o siebie nie zadbamy, to nasze rodziny będą chorowały razem z nami – tłumaczy aktorka Olga Bończyk.
Źródło: Agencja TVN/x-news
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez